انسان موجی

امروز حوالی گوشه سمت راست اتاق نشستم.تقریبا بر قبله عمود هستم.در حال لمباندن کلمات زیر باد کولر پنجره ای.

دوستان،عزیزان، همراهان همیشگی من که امروز من رو میخونید.چه نقطه امنی هست اینجا! اینجا شیب داشتن ممنوع است.اینجا همان سوراخیست که تابع را ناپیویسته کرده.همانجایی که اولین بار "هابیت" ارباب حلقه ها جا خوش کرده بود.اینجا وبلاگ من است.و هیچوقت اینجا مستاجر نبوده ام.

چه نقطه امنی هست اینجا! اینجا دقیقا مثل تصویر دورادور مرکز یک دو قطبی الکتریکیست.از دور،از فواصلی که چشم هیچکس نمیبیند،دوقطبی مانند یک دایره نور میدهد.درگیر الکترون استدرگیر بارهای مثبت و منفیست و یک مرکز درونی دارد.که هیچکس ان را نمیبیند.نقطه اثر روی تک تک سلول های شما اما، از همین مرکز کوچک است.

چه نقطه امنی است اینجا.

من امروز که مینویسم، در اوایل ترم 3 فیزیک ام و سخت دلتنگ تابستان سال کنکور که خشتکم روی چهارچوب وبلاگ در حال خشک شدن بود.و خودم لخت و پابرهنه، بین موضوعات مختلف در حال شنا کردن. و چه نقطه امنی است اینجا که اولین بار تجربه عاشق شدن را در پیش نویس های وبلاگم ذخیره کرده ام.

امروز اگر من را میبینید.به خدایی که باور دارید،باور کنید که فکرم یک لحظه این مکان را فراموش نکرده.این منوی دست راست را.که نوشته است"انتشار". گزینه مالکیت معنوی.منوی دست چپم.که زیر موضوعاتی دارد خالی از حیات.

چه خوب است اینجا به یاد چارلی و مارچلو(محمد،ممنونم) و میرزا و سعید شکولاگ(عزیز با معرفت.عزیز با معرفت.عزیز با معرفت) و کلمنتاین(احتمالا بازهم اشتباه گفتم) و زیگفرید(که گفت حتی اگر مطلب ننویسم بازم بستگی دارد چه کسی به من فکر میکند و فکر کردن به من در بند نوشتن مطلب نیست)

اما امروز اینجام.تا بگم مغزم در حال فیوز پروندن است.به هر مسئله فیزیک بارها فکر میکند.هر گذاری را برسی میکنم.هر اتفاقی را میسنجم.هر مفهومی را میبلعم و نتیجه اینها داغ شدن مغزم است.

چه نقطه امنی است اینجا برای من محتاط شده.

برای شما چطور؟

۸
کلمنتاین ‌‌
۰۳ آذر ۲۱:۴۹

این اسم منه؟ :دی

پاسخ :

معلومه که اره(:
Lee. NarXeS(:
۲۹ آبان ۱۴:۱۴

هر جا بری اخرش بر میگردی تنگ بلاگ میشینی دق دلی هاتو خالی میکنی =)

تجربه دارم که میگماا

پاسخ :

دقیقا
همیشه به یادشی.مثل یه معشوق
گلاویژ ...
۲۲ مهر ۱۱:۵۶

انقدر به این صفحه کم‌محلی نکن حالا که فراموشش نکردی و دوستش داری هنوز:)

پاسخ :

جیگرم کباب شد(:
khatere
۲۱ مهر ۱۳:۵۹

too tired to read..AGAIN :)))

پاسخ :

مثل همیشه(:
ری‌ حانه.
۱۴ مهر ۱۳:۵۸

اینجا با دنیای واقعی و اینستاگرام و تلگرام و واتساپ و ... فرق داره حقیقتا.

پاسخ :

بله.کاملا.تنهایی خالص رو اینجا تجربه میکنی.امن و قابل اعتماد.
حامد احمدی
۱۴ مهر ۰۰:۱۰

به حالت نمره می دم. 

بیست.

بعید می دونم استمرار داشته باشه. قدر این ایام رو بدون. 

درهم و برهم و پرنشاط. برداشتی که من دارم، این نوشته ها، رقص به متن درآمده است.

حالت رو دوست دارم.

هلن پراسپرو
۱۳ مهر ۱۹:۳۶

a place where someone thinks of you is the place you belong and can come back to.

:)

Blue Moon
۱۳ مهر ۱۶:۱۶

سلام.

خانم محترم دلتنگت بودیم حسابی. بهت پیام هم دادم ولی ظاهراً اونجا هم خالی از سکنه بود:(

حس می‌کنم فیزیک رسما تورو بلعیده، یا شایدم برعکس.

ستاره تو که دیدم فشنگ‌طور پریدم ببینم چی نوشتی و چه خبر 

پاسخ :

سلام بلو مون (:
خیلی وقته اون تلگرام رو نیومدم):
حیف.
مک مورفی
از اتاق بیرون دویدم. آن بیرون، نه حیاطی بود، نه راه پله ای از سنگ مرمر، نه ساختمان بزرگ بی سرو صدایی، نه درخت اوکالیپتوسی،
نه مجسمه ای، نه الاچیقی در باغ، نه فواره ای و نه حصاری: آن بیرون رویاهای دیگری در کمین بود.
~بیست و پنجم اگوست 1983
طراح قالب : عرفـــ ـــان دارای گرین کارت از بلاگ بیان