خدایِ کیفیت

نمیدونم تاحالا سعی کردین دنبال فیلم کیفیت 230 برگردین یا نه.ولی من گشتم.و در کمال تعجب دیدم برای اینکه با این کیفیت به شدت پائین بخوام فیلم دانلود کنم باید هزارتومنم بریزم به حساب یارو(: نمیدونم با خودش چی فکرکرده بود!اخه اگه برای 10 قسمت سریال پاپ جوان (young pope) قراره باشه 10 تومن پیاده شم خب میرم یه بسته ایرانسل میخرم با 720 دان میکنم!

# به فکر بی اینترنت ها باشیم

۶
هلن پراسپرو
۲۷ شهریور ۱۴:۰۸

یه پیشنهاد

از آنجا که من همیشه عین بدبخت ها باید با کلی سلام و صلوات چیز دانلود کنم أین را یافته ام که:

کیفیت ۴۸۰ را دان کنید

روی لپتاپ پلی کنید

آن را به تلویزیون خانه تان وصل کنید

کیفیت ۴k تماشا کنید (^^)

پاسخ :

تو تلویزون فیلم دیدن واقعا خوبه^_^
محمد قاضی
۱۶ خرداد ۱۹:۳۱
تو آپارات، کیفیت پایین راحت پیدا میشه.
اینترنت رو هم نیم بها حساب میکنه.

پاسخ :

فیلمایی ک نگا میکنم فک نکنم تو اپارات پیدا شن (ایموجی تفکر)
ولی خب اره انلاین دیدن خیلی نیم بهاعه.فیلم ی گیگی رو با 240 مگ دیدم.
ℳムみɨsム ..
۱۶ خرداد ۱۸:۲۷
:||||||
بیا از فروا پنجاه پنجاه بزنیم تو کار والا، کیفیت نداره که بگیم افتادین تو خرح همش سوده:)))

پاسخ :

موافقم :دی
(((: پولدار میشیم.
میم میم
۱۶ خرداد ۱۶:۳۷
سلام بگردی میتونی سایتهایی پیدا کنی که رایگان لینک دانلود میدن

پاسخ :

دستم رفت رو گزارش هرز نامه ترسیدم برا ی دیقه ! کاش گزینشو بردارن! 
خوش امدین!:دی
اره خب هستن این سایتا.زیادن اووو.ولی اخه کیفیت ۲۳۰ گذاشتی پولم میکشی؟خداوندا(:
نـــای دل
۱۶ خرداد ۱۶:۳۴
رایگانش رو دانلود میکردید..

سایت ها رو بگردید پیدا میکنید یا کانال های تلگرامی...

پاسخ :

اری یافتمش بلاخره!
ممنون..
BooM BooM
۱۶ خرداد ۰۷:۵۷
:)
مدار فیروزه ای هم بد نیست... به من که یه ماهه ۱۰ گیگ رو ۱۱.۵ میده :دی

پاسخ :

اره دمو دیقه اس ام اسش میاد
یه زمانی دو تا 7 صب مفتی بود با همراه اول.دوران خیر.
مک مورفی
از اتاق بیرون دویدم. آن بیرون، نه حیاطی بود، نه راه پله ای از سنگ مرمر، نه ساختمان بزرگ بی سرو صدایی، نه درخت اوکالیپتوسی،
نه مجسمه ای، نه الاچیقی در باغ، نه فواره ای و نه حصاری: آن بیرون رویاهای دیگری در کمین بود.
~بیست و پنجم اگوست 1983
طراح قالب : عرفـــ ـــان دارای گرین کارت از بلاگ بیان