موقت_نتایج کنکور

سلام علیکم جمیعا!

از الان شیرازی حرف بزنم یا بزارم وقتی رفتم؟

دانشگامون خوشکله.دوسش دارم.

با رتبه ایی که تهران میورد شیراز افتادیم!چه مسئلت بود الله اعلم.ایشالا که خیر باشه واسمون.

دعا کنین رفقا.

قربان همتون.

#موقت_موقتD:

۶۱
بی هویت
۱۱ مهر ۱۲:۱۶

سلام خدمت شما. 

خوب هستید؟ 

دیگه کم پیدا شدین، مثل اینکه دانشگاه دیگه کامل وقتتون رو پر کرده.

موفق باشین. 

پاسخ :

سلام بی هویت عزیز
شاید باورتون نشه ولی کامنت شما و نبات رو که خوندم یهویی گفتم دیگه وقتشه.همین الان باید بنویسم.باید.نوشتم دیگه((((((((:

نباتِ خدا
۱۱ مهر ۰۵:۱۲

عزیزم اینجا رو فراموش نکنیااا :)

منم خوبم، ممنونم :) ❤️

پاسخ :

اصلا اصلا!جوابمو به بی هویت بخون((:
شکر خدا!
نباتِ خدا
۰۸ مهر ۱۲:۱۲

سلام ریحانه :)

دلم برات تنگ شده :)

خوبی عزیزم؟ 

پاسخ :

سلام عزیزم(((:
وای نمیدونی چقد دوس دارم بنویسم.ولی وقت نمیکنم.تنبلی هم میکنم.ولی بیشترش رو وقت نمیکنم.
تو چطوری؟چ خبر
حامد احمدی
۰۵ مهر ۱۷:۰۳

دقیقاً داری میری جای من.

من که نرفتم، تو تا تهش برو. اگر ته داشته باشه...

ایشالله بری منچستر. یک کوری بینا بشی الهی.

پاسخ :

)((((((: ایشالا.کوری نابینا رو خوب اومدین
راه عشق ته نداره
ماه گیسو
۳۱ شهریور ۲۳:۵۶

تبریک

پاسخ :

مرسی عزیزم
saba dabs
۳۱ شهریور ۰۷:۱۹

مبارکه :)

پاسخ :

سلامت باشی((:
جناب منزوی
۳۰ شهریور ۲۲:۲۷

لطف دارید بزرگوار :)

به همچنین :)

پاسخ :

قربانت((:
جناب منزوی
۳۰ شهریور ۲۱:۲۹

سلام

تبریک میگم :)

شیراز شهر قشنگیه، جا خوبی افتادید :)

ان شاءالله که موفق باشید

پاسخ :

سلام(:
مشتاق دیدار(:
خیلی ممنونم
نـــای دل
۲۸ شهریور ۲۲:۱۹

با ارزوی موفقیت...

پاسخ :

ممنونم🌹
نباتِ خدا
۲۷ شهریور ۰۳:۱۳

آره عزیزم :)

خدا رهات نکرده بود :) 

پاسخ :

صندلی زیر پامو ننداخته بود(:
نباتِ خدا
۲۶ شهریور ۱۸:۳۵

عالیم! تو حالت خوبه؟ :) 

پاسخ :

اره عزیز دل.حالم خوبه.پایان شب سیه سپید بود فکر کنم((:
محمد قنبری
۲۵ شهریور ۱۷:۳۲

یاور همیشه مومن! تو برو سفر سلامت.‌.‌.

پاسخ :

قربانت شبگرد تنها!
خوش امدی(:
منِ نوعی
۲۵ شهریور ۱۲:۳۳

واهاهییی مبارکههه 

به این فک کن میتونی بری سعدیه اونجا گلستان بخونی،درس بخونی بعد کلی لذتشو ببری بهت بچسبهه 

پاسخ :

اره(((((: میریم چله میبندیم به شاهچراغ امتحانا اسون باشن:دی
کلمنتاین ‌‌
۲۵ شهریور ۱۱:۳۵

مبارکت باشه ریحانه. خوشحالم که رفتی پی آرزوت :)
من خیلی شیرازو دوست دارم. خیلی.

پاسخ :

((((((: ممنونم کلمنتاین عزیزم ((:
امیدوارم همه به ارزوهاشون برسن!
بریـ ـــدا
۲۵ شهریور ۱۱:۳۱

ای خداااااا من عاشق شیرازم *_* خوش به حالت مبارک باشه یه عالمه دخدر

پاسخ :

متچکررررررات^_______^
نباتِ خدا
۲۵ شهریور ۱۱:۰۵

سلام ریحانه :) ❤️

پاسخ :

سلام نبات شیرین عسلی!چطوری؟؟((: بهتری؟!
سولویگ .
۲۴ شهریور ۲۲:۰۱

سلاام

مبارک باشه زیاد، شیراز شهر قشنگیه. هواشم خیلی خوبه تازه. خوش بگذره و موفق باشی. ^^

پاسخ :

سلااام
خیلی ممنون.ایشالا دو سال دیگه ببینم خودت بهترین جاها در میای عزیز دل(:
edi _s
۲۴ شهریور ۱۶:۱۷

خدا کنه!...

:)

پاسخ :

(((:
لنی ..
۲۴ شهریور ۱۶:۱۳

ای بابا! عجب زمونه ای شده. قدیما کسی که قبول میشد شیرینی میداد :))
ولی خب چشم. اینم یه آهنگ مناسب لحظات رسیدن به خواسته ها و آرزوها :

No path back

پاسخ :

((((((((: به قول گشت ارشاد 1 برید بانک بگید رایانه مارو به حسابتون بریزن.یه جعبه نون خامه ایی بزنین بر بدن (:
خیلی ممنونم (((((((=
Rahena .
۲۴ شهریور ۱۵:۲۰

چه قدر هم خوب کلی تبریک هم بابت شهر هم بابت رشته :)))

پاسخ :

خیلی ممنون راحنای عزیز((:
شرلوک هلمز
۲۴ شهریور ۱۳:۳۴

آره مهندسی هم توش ریاضیات داره. :) خیلی ممنونم. ^_^

به خاطر بازار کار به جای ریاضی محض،مهندسی می خونم. :)

پاسخ :

اخ از دست این بازار کار.ما که اومدیم ریاضی دیگه قید دنیامونو زدیم((:
موفق باشی بازم گل گلی.
حمیدرضا وجدانی
۲۴ شهریور ۱۳:۲۲

سلام و عرض تبریک

آرزوی موفقیت براتون دارم

در پناه خدا

یا علی مددی

پاسخ :

خیلی  ممنونم اقای وجدانی^_^
علی یارتون.
مار چلو
۲۴ شهریور ۱۳:۰۸

البته از گروه و دانشکده فیزیک و استاداش  چیزی نمی دونم اما میدونم همه چیزش عالیه.تجربه شیرینی در انتظارته (:

 

تو هنوز درد غربت نکشیدی ، وقتی رفتی میفهمی چرا رو سلف تاکید می کردم و اونجا یادم میفتی ((:

پاسخ :

امیدوارم پیچ تو پیچ و جذاب باشه(((((=
شاید باید پوستم کنده بشه تا بفهمم غذای خونه چی میگه(:
edi _s
۲۴ شهریور ۱۲:۱۶

نگو ! نگو که داغ دلم تازه میشه!...

:)

پاسخ :

میگذره.اصلا نگران نباش.چشم بهم زدنیه(: بت قول میدم.
Blue Moon
۲۴ شهریور ۱۰:۳۳

تبریکات فراوان♡_♡

پاسخ :

ماچ پس کلت!((:
آوو کادو
۲۴ شهریور ۰۹:۲۳

تبریک :-)

پاسخ :

ممنونم^_^
محیا ..
۲۴ شهریور ۰۴:۰۱

عزیییییزم مباااااارکهههه😍😍

تبریک میگم

انشاالله موفق باشی😘

پاسخ :

خیلی ممنونم محیا گلی^_^
سلامت باشیییی^_^
دختر نارنج و ترنج
۲۴ شهریور ۰۰:۴۰

تبریک میگم، پس داریم همشهری می شیم، اما من یه شیرازیم ساکن تهران و شما دارب میری ساکن شیراز بشی. انشالله که برات پر از خاطره خوش باشه شهر مهربان من.

پاسخ :

خیلی ممنون عزیز دلم(: ایشالا که موفق باشی تو تهران.
مطمن باش تو شهرتون اشغال نمیریزم :دی قول.
انشالا!
مهشاد ;)
۲۴ شهریور ۰۰:۱۷

مبارکه عزیزم:))))خیلی خوشحالم برات:)))

پاسخ :

مرسی عزیز^___^
همیشه شاد باشی
هـی وا
۲۴ شهریور ۰۰:۰۶

یادمه یه استاد شیرازی داشتیم آخر ترم توو برگه برای کسب نمره بیشتر براش نوشتم :

خوشا شیراز و وصف مردمانش :))

مبارک باشه

ان شاءالله همیشه از موفقیت هات بگی

پاسخ :

(((((: اصلا من بودم بیست میدادم.
سلامت باشی
قربانت.خیلی ممنونم((:
I'm Heeva
۲۴ شهریور ۰۰:۰۶

سلام سلام تبریک تبریک

دانشگاه شیراز خیلی باحاله مخصوصا اگه اون خوابگاه بالای کوه باشی :

همین دو سه هفته پیش واسه کار بابام اونجا بودیم واقعا جای دنجی بود 

تابالای رفتیم و رسیدیم به خوابگاه سر کوه 

به معنی واقعی ویوره ره

پاسخ :

سلام ممنان ممنان^_^
اصلا خابگاهاش چقد خوبه!لنتی لباسشویی داره^_^ تشت نمیخواد ببرم^_^
عکس میگیرم میزارم از اون بالا ((:
هوا سرد بوده فک کنم.
کژال ..
۲۳ شهریور ۲۲:۵۵

مبارک مبارک

حیف که من باید برم اون سر کشور وگرنه قشنگ ازت پذیرایی میکردم

شهرمو می‌سپارم دست تو:)

پاسخ :

تچکرات فراوااان^_^
عه (((: 
بین ترما بیا همو ببینیم حتمننننن
موفق باشی گلم.
هلن پراسپرو
۲۳ شهریور ۲۲:۲۰

مبارکه

برات دانشگاهی پر از کتابخانه باحال، همکلاسی های جالب و استادهای بانمک و مهربون آرزو میکنم

 

پاسخ :

مرسی هلن عزیزم!
اولی رو خوب اومدی (((:
ممنونم ازت!
آفتابگردون ...
۲۳ شهریور ۲۲:۲۰

مبارکه عزیزم ان شاء الله موفقیتهای بعدی :)

پاسخ :

مرسی افتابگردون :-)
مار چلو
۲۳ شهریور ۲۲:۱۵

 عامو تبریک میگم ! چه خوب که رشته مورد علاقت رو اوردی.

دانشگاه شیرازم عالیه .همه چیش عالیه ! دانشگام سر کوه ، مث ماهی میری بالا و میای پایین ((:

 

اگه مثل من سلف برات مهمه احیانا ؛ سلف دانشگاه شیراز اصلا بهترین سلف تموم دانشگاه هاست ! 

 

تبریک می گم خلاصه (:

پاسخ :

سلامت باشی مارچلو!
هواش که مطمئنن عالیه!
والا من فقط با نون میخورم:دی اصلا اینکه چی داخلشه ذهنمو در گیر نمیکنه:دی ولی خب خداروشکر که خورشت گربه نمیدن پس((:
ممنونم ازت.یه دنیا!^_^
سجاد آشنا
۲۳ شهریور ۲۲:۰۷

مبارک باشه

موفق باشی

پاسخ :

سلام!
خیلی ممنون^_^
سلامت باشین.
مهدی ­­­­
۲۳ شهریور ۲۲:۰۶

مبارکه مبارکه!

پاسخ :

ممنون ممنون ! >.<
شرلوک هلمز
۲۳ شهریور ۲۲:۰۲

از کامتت ها فهمیدم که فیزیک محض آوردی.خوش به حالت. ^_^

منم عاشق ریاضی محض بودم و هستم و خواهم بود ولی الان به جاش دارم مهندسی می خونم. :))

پاسخ :

(((((: ببخشید که دیر جواب دادم.
اخی عزیز دلم...
مهندسی هم ریاضیات زیاد داره!توش موفق باشی
چرا نرفتی محض؟؟
شرلوک هلمز
۲۳ شهریور ۲۱:۵۹

به به چه عالی.تبریک می گم.چه رشته ای؟؟؟

پاسخ :

قربونت((:
فیزیک((:
واتو واتو
۲۳ شهریور ۲۱:۳۵

شک نکن ک اینجا همه مهربونن. بیا حتما بههت خوش میگذره

پاسخ :

ایشالا که همینطوری باشه((=
خوشکه حتمن خواهد گذشت:دی شیراز شهر عشقو حاله.
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۲۳ شهریور ۱۹:۴۰

سلام عزیزم

مبارکه 

به سلامتی ان شاءالله

با ارزوی موفقیت فراوان 💙

پاسخ :

سلام نیلگون عزیزم
خیلی ممنونم ازت
سلامت باشی گل گلاب((:
فاطمه :)
۲۳ شهریور ۱۹:۲۶

ریحااااااانه..مبااااارکه..من الان اومدم ببخشید..شیرازه میگن نازه واسه آفتو جنگش

ایشالا که موفق باشی..پرچم فیزیک دان های بیان بالاست :)

پاسخ :

فاطمهههههه^_^
ممنونننننننننننن جیگرطلاااا
هپی فیزیک!هپی بیان!

اقلیما ...
۲۳ شهریور ۱۷:۱۷

به به مبارکاااا باشه،یاد سال هشتاد و پنج افتادم و دانشجو شدن خودم،باورم نمیشه این همه مدت گذشته....دوران دانشجویی شیرینی خاصی داره....نوش جونت این شیرینی:)

ان شاء الله که موفق باشی ⁦^_^⁩

پاسخ :

عه سلام آنه شرلیِ مادر!((:
آخ آخ آخ واقعا مرور خاطرات شیرینه!
خیلی ممنونم ازت!
سلامت باشی گل گلی^_^
بی هویت
۲۳ شهریور ۱۷:۰۷

خیلی هم عالی:) موفق و سربلند باشید. 

 

پاسخ :

((((: خیلی ممنونم ((:
دچارِ فیش‌نگار
۲۳ شهریور ۱۶:۲۱

دیدن مثل سعدی حرف میزنی گفتن بفرستیمش پیشش یه همزبون داشته باشه

پاسخ :

اره اصلا تنهایی بد دردی بود:دی
ممنونم^_^
نباتِ خدا
۲۳ شهریور ۱۶:۱۷

سلام ریحانه، بهت تبریک میگم :) ❤️

پاسخ :

سلام نبات شیرین خدا(((:
ممنونم عزیزم.
امیوارم حالت خوب و تندرست باشی گیگیلی ^_^
edi _s
۲۳ شهریور ۱۶:۱۱

مبارکه!

پاسخ :

مرسی ادی!
امیدوارم توی این 9 ماه کذای پیش روت موفق باشی((:
آقاگل ‌‌
۲۳ شهریور ۱۵:۵۹

به به. :)

حافظیه هم رفتی به جای من بستنی قیفی بخور. دروازه قرآن هم میگن خطرناکه. یهو دیدی سیل اومد دوباره. حالا بازهم میل خودت. کریم خان هم درباره‌اش پیشنهادی ندارم.

 

پاسخ :

((:
چشم حتمن.
اره یهویی وا میشه سیل مارو میبره شهید زنده درس و دانشگا میشیم((:
خدا بیامرزه کریم خان رو.
ممنونم ازت:-)
لنی ..
۲۳ شهریور ۱۵:۵۲

مبارکت باشد ای دختر عاشق فیزیک :)

پاسخ :

با تشکرات فراووووااان لنی!^_^
هدیه بهم یه اهنگ بده:دی
atseh .r
۲۳ شهریور ۱۵:۴۳
آخ که اگه فرهنگیان بودین همین الان یه دوست مینداختم رو دوشتون

پاسخ :

قدمش رو چشم
ولی خب فرهنگیان بومی شده هر استان تو محدوده خودش میگیره.ینی اگرم فرهنگیان بودم،شیراز نبودم.همین اهواز خودمون بودم (:
آرام :)
۲۳ شهریور ۱۵:۳۸

تبریک :)

حالا شیرینی کجاست ؟

شیراز اگه هستی که برو کیف کن D: باغ ارم و حافظ و سعدی و قصردشت و پاساژ ها رو برو ببین و کلی جای دیگه  دیدنی :)))

پاسخ :

ممنون^_^
شیرینی؟تو خودت گلی نباتی شکلاتی شیرینی واسه چیته اضافه وزن میاره :دی
اصلا اینقدر جا  واسه دیدن هستتت.تازه دیدم پیست اسکی هم داره. ^_^
bahar .....
۲۳ شهریور ۱۵:۳۷

تبریک میگم:)

خیلی خوشحالم 

😍😍😘😘

پاسخ :

خیلی متچکرم بهار^_^
atseh .r
۲۳ شهریور ۱۵:۳۵
مبارکه
فرهنگیان؟؟

پاسخ :

قربانت ممنون^_^
نه عزیزم.محض.
פـریـر بانو
۲۳ شهریور ۱۵:۱۷

تبریک و ماچ و بغل و این‌ها. :))

 

رفتی حافظیه نائب الزیارهٔ من هم باش. :))

پاسخ :

قربونت بوس پس کلت و این حرف ها!^_^
حتمن بانوی ادبیاتی عزیز!دو بیت سعدی به جای شما نوش میکنیم ((:
__PARNIAN __
۲۳ شهریور ۱۵:۰۴

ا چه جالب ^---^

آره ولی کو؟ فرستادیش؟ کامنتی از تو نیومده🤔

پاسخ :

نفرستادم داشتم مینوشتمش  که بابام ز زد گفت برو ببین دانشگاه شیراز سایتش واسه ثبت نام بازه یا نه((:
الان میاد پاسخگو باش^_^
دختر دماغ گوجه ای :)
۲۳ شهریور ۱۴:۵۹

مبارک باشه :)

من شیرازو خیلی دوست دارم :) دانشگاهشم خوشگله واقعا :)

پاسخ :

سلامت باشی^_^
منم کشش عجیبی به شیراز دارم :دی
امیوارم ادماش مهربون باشن((:
__PARNIAN __
۲۳ شهریور ۱۴:۵۸

ایول نارنجی ایول

موفق باشی! برات آرزوی موفیقیت کردم :))

شیراز از تهران قشنگتره که. برو حال کن خانوم فیزیکدان ^--^

پاسخ :

سلام ابی عزیزم!:دی چه جالب داشتم واسه کتابخونت کامنت میزاشتم ^_^ دل ب دل راه داره!
خیلی ممنونم جیگرطلا!
هرچی خیره.دیگه ماهم رفتیم قاطی فیزکدانای واقعی^_^
** گُلشید **
۲۳ شهریور ۱۴:۵۸

به به

مبارک باشه عزیزم با آرزوی موفقیت های روز افزون😘

به امید روزی که یه استاد فیزیک خلسوی واقعی بشی:)

(الان میگه عجب اشتباهی کردم این کلمه رو به این گفتما:D)

پاسخ :

ممنون گلشید ^_^
اصلا روایت داریم شما روزی دوبار واژه فیزیک نامفهوم خلسوی از ذهنت خطور کنه دوتا در بهشت رو میزنن به نامت :دی

رحیم فلاحتی
۲۳ شهریور ۱۴:۴۸

مبارکه :)

پاسخ :

چاکرم.ممنون.
فاطمه م_
۲۳ شهریور ۱۴:۳۲

به به، به به ^_^

مبارکا

موفق باشی کلی ❤

پاسخ :

قربونانت عزیز دل^_^
توام همینطوررر!
فاطمه م_
۲۳ شهریور ۱۴:۲۸

به سلامتی

چه رشته‌ای؟

پاسخ :

سلامت باشی عزیزم
اسم وبلاگم ((:
مک مورفی
از اتاق بیرون دویدم. آن بیرون، نه حیاطی بود، نه راه پله ای از سنگ مرمر، نه ساختمان بزرگ بی سرو صدایی، نه درخت اوکالیپتوسی،
نه مجسمه ای، نه الاچیقی در باغ، نه فواره ای و نه حصاری: آن بیرون رویاهای دیگری در کمین بود.
~بیست و پنجم اگوست 1983
طراح قالب : عرفـــ ـــان دارای گرین کارت از بلاگ بیان