پیدا شده ها

این پست کوتاهه

خواستم بگم چقد خوبه یه سری هارو پیدا میکنم.

دیروز تو فیلم دکتر معجزه، علی میگفت من به امید های کوچیک باور دارم.

و بعدش یه جمله ای رو شنیدم که میگفت وقتی رویا هست، ینی هنوز امیدی وجود داره.

خب من الان فک کنم چند تا امید دارم برای ادامه دادن.امید های جدید و کوچیک.امید هایی که زیاد هم دلگرم کننده نیستن اما بند وجودو نگه میدارن برای زنده بودن.امید هایی که  سازنده هاشونو نمیشناسم.اما میدونم هستن.

تقدیم به نوترال و علی گردالی و چارلی و مارچلو و زیگفرید و لنی.

دارم سعی میکنم تو ذهنم حرفای این پست رو پوچ کنم اما نمیشه.

راستی من چجوری از هاتف عذرخواهی کنم به خاطر ایمیل هامون؟

میخوام قیافه وبلاگمو تغیر بدم.

۴
گلاویژ ...
۱۱ دی ۰۳:۲۱

مادربزرگمه:))

پاسخ :

جان جان (: 
گلاویژ ...
۰۵ دی ۰۹:۱۵

فیلم دکتر معجزه جالب به نظر میاد و می‌دونی من تا حالا یه قسمتش رو هم ندیدم، یه روز درمیون عصرا می‌رم پیش ماه‌سیرتم اون هر چی دیده برام تعریف می‌کنه:)

پاسخ :

((((((: خیلی خوشم میاد ازش.
منو بابام خیلی دوسش داریم همیشه نگاش میکنیم
ماه سیرتت کیه (((((=
گربه ...
۰۴ دی ۲۳:۰۲

اگه منظورت این هاتفه؛ http://hatef.blogfa.com/

پاسخ :

ممنون... وبلاگش رو دارم.تصمیم جلو رفتن هنوز یکم مرددانست
مک مورفی
از اتاق بیرون دویدم. آن بیرون، نه حیاطی بود، نه راه پله ای از سنگ مرمر، نه ساختمان بزرگ بی سرو صدایی، نه درخت اوکالیپتوسی،
نه مجسمه ای، نه الاچیقی در باغ، نه فواره ای و نه حصاری: آن بیرون رویاهای دیگری در کمین بود.
~بیست و پنجم اگوست 1983
طراح قالب : عرفـــ ـــان دارای گرین کارت از بلاگ بیان