عملیات ازاد سازی خروس محبوس

سه تا پرنده دارم. دوتا خروس و یدونه مرغ.واقعا دلم میخواد روشون ازمایش انجام بدم.

بببینم تاثیر موسیقی روی هیجاناتشون چیه.

البته فاکتور های زیادی رو باید مورد برسی قرار بدم.

نکته: تنها چیزی که میتونم روش ازمایش هیجانی بکنم مقدار اشفتگی اونها وقتی یکیشون رو از تور خارج میکنمه. نگا یه فضای مربعی در نظر بگیر که دوتا گلدون و یدونه کمد داخلشه و خیلی کوچیکه و دورش حصار سیمی هست. امروز صبح متوجه شدم یکیشون چقدر تقلا میکنه وقتی یکی دیگه از تور در میاد. خودشو میزنه به این حصار. 

اول ،مرغ رو جدا کنم.و روی دوتا خروس برسی بکنم.

دوم ،غذای یکسان به دوتا خروس بدم.به اندازه هم.

سوم ،پیش از شروع، مقدار اشفتگی رو با تعداد ضربه ای که به تور میزنن در ساعت اندازه بگیرم. و البته مطمنن تغیراتشون به صورت جداگانه برسی میشه در نهایت.ینی در انتهای ازمایش، مقدار هیجان ها به صورت مستقل نموداری میشه.

چهارم ،باید در یک ساعت خاص از شبانه روز اینکارو بکنم که عادت بکنن به محیط.

پنجم ،باید بازه ازمایش کوتاه باشه، یعنی نهایتن توی یک هفته.چون ممکنه بعدش به "در قفس بودن" و "ازاد شدن" و عکس العمل های تکراری عادت بکنند و جنبدگیشون رو از دست بدن. این یه هفته تخمینیه که خودم میزنم.شاید حیوان به مقدار زمان بیشتری برای کسب عادت نیاز داشته  باشه. حداقل ما که کمتر نیاز داریم.من ی شب تا صبح ویدو هایی که اسکوانچی گفته بود تو یوتیوب ببینم رو دیدم و مقدار علاقم بهشون متوسط رو به بالا بود و بعد از اون هر شب دلم میخاست ببینم.همون ساعت قبلی ریماندر ذهنم عربده میکشید.

ششم ،باید از موسیقی یکسانی استفاده بکنم. خب ساز مورد نظر ساز ویالن هست و روی سیم 2 نوت لا رو میزنم.

هفتم ،ساعت ویالن زدن باید ساعتی مشخص باشه. به مقدار یکسان.

هشتم ،ساعت ویالن زدن باید خارج از برنامه "عملیات ازاد سازی خروس محبوس" باشه. چون به تناوب محبوس و ازاد میشن. 

نهم ،مطمن نیستم ولی فکر کنم باید یکجا نگهشون دارم هر روز بعد از ازمایش.چون فکر میکنم اگه یک جا نگهشون دارم و یا اینکه دوجای مختلف نگهشون دارم دوتا ازمایش مجاز میشن.بلاخره برهمکنش دارن وقتی باهم یک جا هستن.

نمیدونم خروس ها اشنایی میشناسند یا نه.اگر بشناسند و هر شب یه جا باشن باهم نسبت به هم عکس العمل متفاوتی نشون میدن  وقتی یکیشون ازاد میشه.(زمانی که تو یک قفس باشند) و اگر نشناسند و هر شب دو جا باشند نسبت به هم عکس العمل متفاوتی نشون میدن وقتی یکیشون ازاد میشه(زمانی که در دو قفس باشند) البته این مقایسه 4 تا حالت داره از دو حالت دیگه به دلیل پیچیدگی فاکتور میگیرم.

در ادامه باید بگم که احساس میکنم ازمایش مزخرفیه.

اگر نکته ای به ذهنم رسید که میتونه روند ازمایش رو مختل کنه خبر میدم.فکر کنم راجع به خروسا باید تو وقت ازادم بیشتر مقاله بخونم.

صحبت انحرافی: یک نفر از دنبال کنندگان خاموشم منو انفالو کرده. ×هشدار تغیر: ما الان با یک پدیده خیلی هیجان انگیز مثل اگاهی از سمت دنبال کننده خاموشم نسبت به علایقش و بازنگری در لیست علایقش، و اگاهی از سمت من نسبت به نوشتارم، و بازنگری در موضوعات نوشتارم رو شاهد هستیم×

مک مورفی
از اتاق بیرون دویدم. آن بیرون، نه حیاطی بود، نه راه پله ای از سنگ مرمر، نه ساختمان بزرگ بی سرو صدایی، نه درخت اوکالیپتوسی،
نه مجسمه ای، نه الاچیقی در باغ، نه فواره ای و نه حصاری: آن بیرون رویاهای دیگری در کمین بود.
~بیست و پنجم اگوست 1983
طراح قالب : عرفـــ ـــان دارای گرین کارت از بلاگ بیان