تناقض فاحش!

بچه که بودم.من بودم یه رابین هود.یه مار فس فسو!یه شیری که ای کاش دوبلورش رو میدیدم!دوستم جانی کوچولو و قصر پادشاهی.

دلم میخواست رابین منو ببینه!دوس داشتم بفهمم چرا هر وقت تیر میخوره تو کلاهش سوراخ نمیشه.رابین هود اسطوره ی زندگی من بود.دنبال یه پیترپن بودم که بیاد منو ببره.باهم بریم پیشش رو طنابا سر بخوریم کیسه هارو بدزدیم و پولو بین مردمی پخش کنیم که انگار تا 1400 با روحـــ انی ان!

فلش بک=>6 سال پیش:شرکت کار میگرفت پول پارو میکرد یه عده رو مثل اجر پرت میکرد از شرکت بیرون یه عده رو با فامیلی پیمانکار مربوطه ثبت میکرد تو دفتر.اونا هم مشغول میشدنو حقوق شندرغازی رو میگرفتن و نصف پولشونم میشد دکور پنتاوس بالاییا.

کارگرا انتقام میگرفتن!اهنارو میدزدیدن باش چیزمیز درست میکردن بین خودشون پخش میکردن.یا اینکه میفروختن میرفتن دکتر و غیره.القصه.امروز سر سفره ی افطار یکیش در قالب منقل رسید به ما.اهنی که مال بیت الماله.حق منو تو و همسایشونه...مخالف بودم!نباید اینکارو میکردن.

یاد رابین هود افتادم.

#احساس شکست در زلال ترین ارزوی بچگی؟

۵
اینجانب هشتگ
۰۶ تیر ۱۳:۴۲

سلام.

 

در اصلیت کار که اشتباه هست هیچ شکی نیست اما همه فقظ بیننده پلان آخر این قضیه هستن و پرچم محکوم کردن رو تکون میدن!

 

شکم گرسنه دین و ایمان نمیشناسد. حال هر چه بنشینیم و این ضرب المثل را مورد نقد قرار دهیم باز هم حقیقتیست تلخ و ناگزیر

نـــای دل
۰۶ خرداد ۱۷:۴۷
انقدر دزد و اختلاس فضای جامعه رو گرفته که مع الاسف نسبت به خیلی چیزها الاخصوص اعتقاد ها در بین مردم داره کم رنگ میشه...

پاسخ :

بله موافقم.کاشکی لااقل به دیوار اعتقاد داشتن.خودش بعدن متعالی میشد.باید به یه چیزی وصل بود.
خوش امدین!
سوته دلان
۰۵ خرداد ۰۵:۵۶
سلام

یه عده هستن تو کشور ما که آب نمی‌بینن وگرنه شناگر ماهری هستن! و اگر پاش بیفته دست دزدا رو از پشت می‌بندن!

پاسخ :

((((((((((((((:
به قول بابام!به یه یارویی 3 تا پیاز میدن میگن ببر سر کوچه.تا وقتی میرسه سر کوچه یکیشو میده ب اینوری.یکیش به اونوری.تهش با یدونه میرسه اون اخر.
خلاصه که(: اینطوریه.
خوش امدین!
محمد قاضی
۰۵ خرداد ۰۰:۲۰

سلامت باشین.


این خاریجا رو هم نمیدونم. بهشون اعتباری نیست. باید احتیاط کرد!

پاسخ :

کاملا!(:
محمد قاضی
۰۴ خرداد ۲۳:۵۵

شرعیش رو نمیدونم. بپرس شاید درست باشه!!!


البته از رابین هود خوشم نمیاد. به دو جهت:

1. به صورت ریشه ای با ظلم مبارزه نمیکنه.

2. طرفدار یه ظالم دیگه ، به نام ریچارد شیردله که کلّی مسلمون رو کشت.(به روش داعش. اصلا میگن داعشی ها، روش کشتن رو از سپاهیان صلیبی که یکیش همین ریچارد بود ، الهام گرفتن.)


فیلم پیتر پن رو هم تازه سانسورشده اش رو گرفتم. فعلا نظری ندارم. از اون قدیمیه هم خیلی چیزی یادم نمیاد

پاسخ :

خوش آمدین!
امیدوارم شاخه ی همه ی خوبی ها به جای بد تر از بدی وصل نباشه!
پیتر پن مگر صحنه داشت؟فک کنم از همون اول من سانسور شده رو دیدم پس :دی
مک مورفی
از اتاق بیرون دویدم. آن بیرون، نه حیاطی بود، نه راه پله ای از سنگ مرمر، نه ساختمان بزرگ بی سرو صدایی، نه درخت اوکالیپتوسی،
نه مجسمه ای، نه الاچیقی در باغ، نه فواره ای و نه حصاری: آن بیرون رویاهای دیگری در کمین بود.
~بیست و پنجم اگوست 1983
طراح قالب : عرفـــ ـــان دارای گرین کارت از بلاگ بیان