جنگ من و انشتین و خدا

-به نظرم شبا که میخوابید به خدا فکر میکرد.

+ببین اون خیالش راحت بود واقعا!وقتی داشت نسبیت رو اثبات میکرد یه شهاب سنگ که هر هفتاد سال یه بار میاد اومد و باعث شد ازمایششو ثابت کنه و بشه"انشتین!" بعدش که بهش گفتن اگر نمیشد چی میشد اون جواب داد واسه خدا متاسفم چون من ازمایشم درسته و ردخور نداره.به نظرت چنین ادمی میتونست خدارو قبول داشته باشه!؟

-ببین ریحانه من واقعا نمیدونم.احتمالا اواخر دیگه رد داده بوده.

+منم رد میدم.من قراره شیرجه بزنم تو دنیایی که توش میگن"اگر چیزی رو میبینی هست.و اگر نمیبینی پس وجود نداره." در حالی که الان شخصیتی ساختم که جزو لاینفکش میشه دین و ایمون.

-من وقعا نمیدونم.اگر قبل از اینکه امام زمان بیاد خورشید نابود بشه چی؟

+ببین امام زمان تا اونموقع اومده.نمیشه که اینطوری.بعدشم این علم بشریه.نمیدونم.من هنوز نه علمم اونقدر زیاد شده و نه اعتقاداتم که بتونم بگم یکی از این دو در راستای همدیگه،یا حتی مکمل همدیگه حرکت میکنند.

-امام حسین.امام زمان.میدونم هستن.ولی نمیتونم درکشون کنم!

.

.(بعد از کلی بحث)

.

+عزیز دلم.یادم رفته بود دارم درمورد چیزایی باهات بحث میکنم که دیگه اسطوره شدن.افسانه ایی و برای شما غیر قابل دسترس.

.(چند کیلومتر انورتر در خانه)

+دختر تو چته؟

-بابا من فقط سعی میکنم جلوی اسراف برق رو بگیرم وقتی در بازه کولر رو خاموش میکنم.

*بیا جلوی اسراف اینو بگیر!

-مامان میشه دست از سرم بر داری؟تورو قران!

*اره برو بشین گریه کن.برو!

.(در هنگامی که وبلاگ مینویسم)

سلام.

سلاح هسته ایی.قرابت معنایی.شیمی کنکور.معادلات دیفرانسیل سال اول دانشگاه.گرونی غذا و احساس معذب شدن هنگام خوردن.لباس شستن.مشاور مدرسه.دوست دختر جدید مرد متاهل فامیل(فردی به شدت نزدیک،مثل رگ گردن).بابام.زن عموم.دختر عموم.پسر عموم.پدر بزرگم.عمه تازه عمل کرده.نودل گران شده.کفش را چگونه بدوزم که بشود پوشیدش.خدا.نماز.قران همه سوره ها.کارنامه مدرسه.درگیری با دوست صمیمی.دوری از خانواده در اینده.انتخاب کردن مسیر درست برای زندگی.اصلا چرا جادو جنل؟.چگونه بدبخت نباشم.چگونه رابطه ام با بابام خوب بماند.چطور از اعتقاداتم در حین دعوا دفاع کنم.حواسم باشد فوش ندهم.حواسم باشد به بلبل غذا بدهم.اگر پس فردا نتوانم در رشته ام کار جور کنم و پول در بیاروم انوقت چه؟.متافلسفه.اصلا چرا زنده ام.چرا ان حرف را زدم.حوصله ندارم.نگاه کردن به تفکر یک پشه وقتی روی دستم است.اگر نتوانم بچه ام را تربیت کنم انوقت چه.از زندگی مشترک خوشم نمی اید.راه و روش امام علی.چگونه به فکر ولایت علی ابن ابی طالب باشم.چطور خودم را راضی کنم که چادر بپوشم.اگر بیش از این به من بگویند"به خاطر کنکور نماز میخوانی" اونوقت چه بگویم.

فکر کنم توی همین مدتی که داشتم این پست رو مینوشتم این فکرا به ذهنم رسید.وقتی شب میخوابم قطعا صد برابر خواهند شد.تعدادشون مهم نیست.شاید شمایی که این هارو میخونی خندت بگیره از کوچیکیشون.میفهمم.اندازشون مهمه.میبینی یکیشون اینقدر بزرگ میشه که میترسی بترکه تو مغزت.بوم!

خانواده قطعا مهمترین بخش زندگی ادم است.اما "من" های بسیاری وجود دارند که زیر دست مهربان انها قطعه قطعه شده اند.فکر کنم حقم است بروم بشینم و کمی به حرف مادرم گوش کنم.گریه کنم.

پست موقت! فکر نکنم البته!

معرفی: وبلاگ سوته دلان را بخوانید.من که کیف میکنم(:

کتاب:نیچه گریست را کسی خوانده؟یه تکه اش خودم بودم.میگفت: "تو به جای اینکه به من بگویی چقدر بلد نیستم چرا سعی نمیکنی چیزهایی که میتوانم یادت بدهم را یاد بگیری؟"یک سال تحصیلی وقتی سر کلاس کنکور فیزیک میرفتم تمام هم و غم من این بود که ببینم چه چیز را بلد نیست.و ان را یاد بگیرم.که بعدا استاد خوبی بشوم.اما الان که نگاه میکنم چیز هایی را یاد گرفته ام که حالا حالا ها به کارم نمی ایند.اصل را فراموشیدم!

سریال:راستی اونایی که سریال dark رو نگاه میکنن!فصل دومش اومده!هورا!

گوش بدهیم به اهنگ به شدت خاطره ساز شادمهر _ ستاره (دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه)

۱۲
NEMO The Nobody
۱۶ شهریور ۱۸:۴۹

آره، مشکلش همونه که باید با فیلترشکن بیایی. من البته چندوقته که اکانت vpn خریدم، خیلی بهتره. اعتبارِ چندماهه با ی قیمت مناسب، هم برای گوشی کاربرد داره و هم پی سی. 

باری در هرصورت مشتاق گفت و گو :))

پاسخ :

اره بچه ها گفتن باید بخرمو اینا.
همچنین دوست گرامی(:
اینم لینک دانلود اهنگ:

http://uupload.ir/view/2crw_tt.mp3/
NEMO The Nobody
۱۶ شهریور ۱۸:۱۰

من معمولاً یکی دوتا ایپزود رو می بینم، بعدش تا روز بعد که ادامش بدم، درموردش درگیر میشم! خیلی خوبه ... 

نه متاسفانه، کلاً تو فاز وبلاگ نویسی نیس ... 

تلگرام اما اگه موافق بودی، میتونیم گروهی حرف بزنیم درموردش :)

پاسخ :

اها!نه!من همشو رگباری میبینم(: پرس میشم بعد تو فشار درگیریش:دی
تلگرام خوبه ولی چون فیلتر شکنای پی سی کار نمیکنن اذیت کنندس(: حالا هر وقت شد ایدی میدیم حرف میزنیم^_^
NEMO The Nobody
۱۶ شهریور ۱۷:۱۷

آره، هنوز نگاش نکردم، پایه ام، احتمالاً تو این هفته یا دانلودش کنم یا از یکی از بچه ها بگیرم، اونم خورۀ دارکه! 

سه تایی باهم بحث کنیم، چی بشه! :))

سر همین فصل یک، چقد بیرون رفتیم و حرف میزدیم! 

پاسخ :

اوکیه پس.من همون روزی که اومد بیرون دیدمش:دی در دوروز متوالی بدون استوپ همشو دیدم :دی
اره واقعا!ون این فصل جدیدش خیلی قاراشمیشه،و از طرفی اره خیلی از رمزار رو وا میکنه!اون دوستتم وبلاگ مینویسه؟
Nemo is my name
۱۵ شهریور ۱۲:۳۵

ایول، فنِ دارکی، منم تازه فصل یکشو تموم کردم. واقعاً فوق العادس! 

خیلی خوشحالم از آشنایی :))

پاسخ :

وای معرکس این سریااال ^__^
اگه فصل دو رو شرو نکردی تا باهم شروع کنیم! ^_^ ؟
mohsen PG
۱۵ تیر ۱۰:۳۰
بله اینم هست هرکسی سلیقه ای داره
سریال خوب ایرانی هیولا رو پیشنهاد میدم شاد بشید مثلا
نهنگ آبی رو پیشنهاد میدم تا چند روز تو فکر برید فقط تا قسمت بعدیش بیاد
سریال خارجی میتونم خاطرات یک خون آشام که تموم شده و سریال اصیل ها اومده بعدش رو پیشنهاد بدم که ژانرش فقط میتونم بگم پر هیجانه و خفن
باز سریال خارجی the shadow hunter بود اگه اشتباه نکنم اینم خیلی خوبه
بازی تاج و تختم که تازه تموم شد خوبه و کلی سریال دیگه
لعنتیا کم سریال بدید بیرون نمیتونم ببینم :(

پاسخ :

اصلا و به هیچ عنوان سریال ایرانی نگا نمیکنم.تجمل گراییشون حالمو بهم میزنه! حاضر نیستم یه سری چیزا رو به خاظر طنز بودن سریال به جون بخرم و در عین اعصاب خوردی بشینم نگا کنم(:
تنها سریال ایرانی که این چند سال (به جز پایتخت که البته اون صدا و سیما بود) دنبال کردم همون عاشقانه بود.
ومپایر دایریزو خیلی خیلی جسته گریخته دیدم.از کلاس شیشم تا الان هر سال یکی دو قسمت.ولی حتمن میبینمش.مامانم منو کشته با این سریال(:
گیم اف ترونزو کتابشو خوندم من.عالی بود پیشنهاد میکنم حتمن بخونی.حتمااا!از سریال خیلی اصیل تر و بهتره.سریالشم تا فصل 6 دیدم.
اره واقعا!اینقدر سریالا زیادن که ادم بخواد ببینه!خیلی خیلی زیااااد!لیستم پره!
mohsen PG
۱۴ تیر ۱۹:۳۲
اوه لوک سریالی که دنبال میکنه رو ببین :/
سریال قشنگترم هستا :))

پاسخ :

هرکسی سلیقه ایی داره(:
معرفی کنین سریال خوب رو
نـــای دل
۰۸ تیر ۱۶:۵۷
کنترل خود در هر شرایطی که دعوا بشه ناسزا نگم و....
خیلی سخته..
آدم باید روی خودش کار بکنه...

والا نمیشه..

سپاس از شما..

پاسخ :

دقیقا همینه.کار میبره
ممنونم!(:
Blue Moon
۰۷ تیر ۱۵:۵۱
بدجوری قاطی کردیا :d
امیدوارم فقط مثل من سِر نشی در مقابل این چیزا... 

پاسخ :

نه هنوز برای زدن به سیم اخر جا دارم:دی حالا حالا ها ارامم:دی
سر شدن رو دوس ندارم.دس دارم همیشه یه درگیریش ته ذهنم باشه.حس میکنم زندم وقتی درگیرشم.
مِلوچِک .
۰۷ تیر ۱۴:۵۹
امیدوارم نباشم که ببینم روزی که دم خرم رو بگیره😐

ترس رو هم بگوش

پاسخ :

امیدوارم به این زودیا نباشه واست
حتمن!ممنون
مِلوچِک .
۰۷ تیر ۱۳:۱۶
کا که مخالفتش اضاغه شد و تا جنون کشوند ولی نفهمیدم چی شد موفق شدم بندازمش تو حاشیه😐
شادمهر اهنگاش خسته کننده نمیشه و همیشه دلچسب

پاسخ :

نمیشه انداختش تو حاشیه برای طولانی مدت.یه جا میبینی بیدار میشه خرتو میگیره.
کلا ایرانی گوش نمیدم زیاد.ولی این اهنگه مدام داره پلی میشه:دی اهنگ سبب منم ک میشکنم هم خیلی خوب بود!
مِلوچِک .
۰۷ تیر ۰۸:۵۷
انیشتن به این نتیجه رسید که تمام عالم روی علم میچرخه و قابل محاسبه هستش اتفاقات طبیعی😐

این پریشان حالی رو خیلی از ماها تجربه کردیم،لین جنگ ذهنی که دم به ثانیه میاد سراغ ادم
من هیچ کدوم از این جنگ ها به غیر از مسئله وجود خدا نتونست اذیت کنه تا حد جنون،ولی خب موفق شدم تمام درگیری های ذهنیم رو بندازم توی حاشیه ذهنم
چندوقت یه بار میان قلقلک میدن میرن😐
+اهنگ ۲۰👍

پاسخ :

این مسله خدا ادمو کن فیکون میکنه:| مخلفاتشم اضافه بشه مغز ادم میترکه:|
اهنگ رو خوب اومدم؟ خیلی خوبه((:
__PARNIAN __
۰۷ تیر ۰۸:۰۰
عاشق کلید واژه ات... :خودم در لباس هایم هستم!
آه... الان خالی شدی نارنجی جان؟

پاسخ :

(((: ها!
مرسی ابی.اره فک کنم خوبم!~_~
مک مورفی
از اتاق بیرون دویدم. آن بیرون، نه حیاطی بود، نه راه پله ای از سنگ مرمر، نه ساختمان بزرگ بی سرو صدایی، نه درخت اوکالیپتوسی،
نه مجسمه ای، نه الاچیقی در باغ، نه فواره ای و نه حصاری: آن بیرون رویاهای دیگری در کمین بود.
~بیست و پنجم اگوست 1983
طراح قالب : عرفـــ ـــان دارای گرین کارت از بلاگ بیان