بازگشت

4 هفته پیش لپ تاپ خریدم.جریان دزده شدن لپ تاپمو گفتم؟یادم نمیاد.بعدا میگم.
یکی از کارهایی که بعد از خریدنش کردم این بود:
با ترس و لرز،اینرنت رو کانکت کردم، چندین شب کلنجار رفتم و در اخر تایپ کردم : physicsgod.blog.ir
اینتر رو زدم و وارد شدم.مثل زمانی که اولین بار نارنیا رو خوندم.وارد کمد خاک گرفتم شدم و از درونش به دنیایی قدیمی و پر از خاطرات تلپورتیدم خودم را!
کامنت هارو مرور کردم.دوستانی که برام پیام خصوصی داده بودن.چند نفری که اصلا فکرشم نمیکردم من رو به خاطر داشته باشند یا صفحه ام رو دنبال کنند.
خلاصه، خیلی احساس عجیبی داشت.
امروز بعد از مدت ها مینویسم.تک تک کلماتی که روی صفحه میبینید برای من یاد اور تابستون گرم سال 98 رو داره که دم در هال پذیرایی خونمون مینشستم رو به حیاط و شروع میکردم وبلاگ نویسی.
چراغ یه سری از بچه ها پیش روم روشنه.
سلام.
من اومدم.
۱۸
محمد حسین
۱۴ بهمن ۱۷:۳۴

با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما

free bird
۲۱ شهریور ۱۴:۵۱

سلام :) سلام و سلام :))

چه خوب شد که برگشتین D: 

و چه خوب شد که من یکهویی به این فکر افتادم که دوباره به اینجا سر بزنم.

خیلی خوشحالم که دوباره نوشتین :))

لب‌تاپ جدیدتون هم مبارک باشه. ان‌شاءالله تجربیات باحال و حال خوب ‌کنی در کنار هم داشته باشین :).

پاسخ :

سلامت باشی(:

گلاویژ ...
۰۸ شهریور ۰۱:۱۲

خوش برگشتی دختر:*

دلتنگت بودیم حسابی، می‌خواستم تو تلگرام سراغت رو بگیرم گفتم شاید درست نباشه.

آرام :)
۰۲ شهریور ۱۴:۴۲

سلاممممممم خوبی ؟؟؟😍😍😍😍😍💜

حامد احمدی
۰۱ شهریور ۱۳:۴۹

اون صحنه ای که داشتی وصل می‌شدی به اینترنت رو دارم تصور می‌کنم. دست ها بی اختیار شروع کرد به لرزیدن، نفس ها عمیق و پرصدا شده بود. ناگهان رعد و برقی و باز شدن ناگهانی پنجره رو به باغ..

wr sr
۰۱ شهریور ۱۲:۵۸

عهههههه این وبه یادش بخیر

Dark. MH
۰۱ شهریور ۱۱:۳۰

وی خجالت کشی (اون میمونه که دستش رو چششه)

فرشته ...
۳۱ مرداد ۲۱:۵۵

سلام :)

خوش برگشتی دختر جان ^_^

 

پاسخ :

فرشته! (=
ممنونم جگر
Boom Boom
۳۱ مرداد ۲۱:۵۰

آنقدر نبودین که هیچی ازتون یادم نمیاد :/

سلولای مغزم نیم سوز شدن -_-

خوش برگشتی فیزیکدان :) 🤔اگه اشتباه نکنم

پاسخ :

((: متاسفانه
اشتباه نمیکنی!(:
ممنون!
هلن پراسپرو
۳۱ مرداد ۲۰:۱۰

آره آره خوب شد که یادم افتاد.(خنجر از غلاف می کشد) D:

 

اصـــلا انصاف نبود که منو در این دریاچه عسل غرق بکنی بعد خودت متواری بشـــی!

پاسخ :

(((:
خیلی خوشحالم که یه نفر رو هدایت کردم به این دنیای زیر اب.((((:

مهدی ­­­­
۳۱ مرداد ۱۸:۰۰

خوش اومدی!

پاسخ :

ممنون مهدی!(=
فاطمه ‌‌‌‌
۳۱ مرداد ۱۷:۳۱

ااا سلام ببین کی برگشته :)

پاسخ :

به به فاطمه((((:
هلن پراسپرو
۳۱ مرداد ۱۳:۳۵

خوش اومدی(اشکش را از گوشه چشمش پاک می کند)

پاسخ :

هلن(((: میبینم اینجاها موندگار شدی دختر.رضا گفته بود میخوای پوستمو بکنی^_^
عاطفه ـ
۳۱ مرداد ۱۳:۳۲

سلام ریحانه (: خوش برگشتی.

پاسخ :

سلام عاطفه(: 
خیلی خیلی خوش!(:
** گُلشید **
۳۱ مرداد ۱۲:۳۶

سلام ریحانه جان

خوش برگشتی:)

پاسخ :

تشکرات جگرطلا(:
Dark. MH
۳۱ مرداد ۱۱:۴۰

خوش برگشتی

پاسخ :

به به، استاد ریاضی (: ممنون
Fateme ..
۳۱ مرداد ۱۱:۱۰

خوش اومدی...:)

پاسخ :

ممنونم ازت!(:
آفتابگردون ...
۳۱ مرداد ۰۸:۰۹

سلام خوش اومدددددی جات خالی بود:)

 

پاسخ :

ممنونم خانم گل! ^_^
مک مورفی
از اتاق بیرون دویدم. آن بیرون، نه حیاطی بود، نه راه پله ای از سنگ مرمر، نه ساختمان بزرگ بی سرو صدایی، نه درخت اوکالیپتوسی،
نه مجسمه ای، نه الاچیقی در باغ، نه فواره ای و نه حصاری: آن بیرون رویاهای دیگری در کمین بود.
~بیست و پنجم اگوست 1983
طراح قالب : عرفـــ ـــان دارای گرین کارت از بلاگ بیان