دوستت دارم و خدانگهدار

میم عزیزم،

دوستت دارم و خدانگهدارت. دوستت دارم، و دوستت دارم، و هزاربار دوستت دارم، و ده هزاربار دوستت دارم، و صد هزار بار دوستت دارم، و تا اخرین ثانیه ای که باشی دوستت دارم، دوستت دارم چون دوستت دارم، دوستت دارم چون دوستت دارم، چون دوستت دارم، دوستت دارم. دوستت دارم و دوستت دارم و دوستت دارم. انقدر دوستت دارم که انقدر دوستت دارم. دوستت دارم عزیزم، دوستت دارم دورت بگردم، دوستت دارم قربونت برم، دوستت دارم فدات شم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم. بسیار دوستت دارم انقدر که هزاربار باید بنویسم که دوستت دارم. دوستت دارم و دوستت دارم که دوستت دارم. با هزار حرف ربط دوستت دارم حتی اگر بی ربط باشند. با اما و اگر و شاید و حتما و قطعا و بعدا دوستت دارم. با کاش و ای وای و صد حیف دوستت دارم. با خداحافظ و به امید دیدار و در زندگی بعدی میبینمت دوستت دارم. با ازت بدم میاد و بزدل و بی رحم هستی، دوستت دارم. با غرور دوستت دارم با بی اهمیتی های فراوان. با طرد شدگی دوستت دارم و با احساس خدا بودن. با بعد نارسیستیکم دوستت دارم و با بعد نقص شرمم. با طرحواره هام دوستت دارم. با به سلامت و دینی گردنت نیست و هرگز نمیخوام ببینمت، دوستت دارم. با به جایی نمیرسه و وقتت رو تلف نکن و به دردت نمیخورم دوستت دارم.با ندادن امتحان جامد و حذف کردن اماری و نرسیدن به پروژه دوستت دارم. با کنار گذاشتن ادم ها برای تو و ساختن یک من جدید دوستت دارم. با عذاب وجدان و با احساس قربانی شدن دوستت دارم. با ظلم و با منیت و با وسواس کنترل گری دوستت دارم. با غم دوستت دارم و با عشق. با شادی دوستت دارم و با یاس. با تک تک حواس دوستت دارم با هر ذره ای از شهود. با تلخی دوستت دارم با شیرینی. با شوری دوستت دارم با تندی. با تمام مزه های دنیا دوستت دارم و با درد سوختی زبون بعد از خوردن چایی داغ. دوستت دارم با بوی وینستون لایت خشک و دوستت دارم با بوی کاوالوی ارزون و دوستت دارم با بوی الکاپون نخی بیست تومن. دوستت دارم با کفش الستار و دوستت دارم با کفش قرضی دوستم برای سر دیت. دوستت دارم با مانتو سفیدم که توی دعوا خریدمش و دوستت دارم با ساحلی سفید بلندم که به دلیل رهایی از تو خریدمش. دوستت دارم با احساس زنانگی درونم، دوستت دارم با مردونگی اجباریم. دوستت دارم با کودک پنجساله مغزم و دوستت دارم با خودآگاهم. دوستت دارم با ناخوداگاه خشمگینم و دوستت دارم با پیش اگاه سردرگمم. با اهنگ دل خراب سهیل نفیسی  دوستت دارم و با اهنگ me gustas too بعد از بگایی. دوستت دارم با اینکه همه چیز بلاخره تموم شد، دوستت دارم با امتداد کدر رگ زیر پوست دستانم، مثل جریان خونی که دهلیز هارو فتح میکنند.

خدانگهدارت میم عزیزم، دوستت دارم.

۷ جوئن ۲۰۲۳. ساعت ۲:۳۲ دقیقه شب، خابگاه.

مک مورفی
از اتاق بیرون دویدم. آن بیرون، نه حیاطی بود، نه راه پله ای از سنگ مرمر، نه ساختمان بزرگ بی سرو صدایی، نه درخت اوکالیپتوسی،
نه مجسمه ای، نه الاچیقی در باغ، نه فواره ای و نه حصاری: آن بیرون رویاهای دیگری در کمین بود.
~بیست و پنجم اگوست 1983
طراح قالب : عرفـــ ـــان دارای گرین کارت از بلاگ بیان